maandag, mei 22, 2006

.*.Mijn web-log Award!.*.

Surfend in web-log/punt.nl land kom vaak mooie een interessante logs tegen. Je laat dan wel een berichtje/reactie achter maar dan denk ik...deze log verdiend meer!
Vandaar dat ik een mooie award heb gemaakt.
Je kan hem van me krijgen (of aan me vragen) mocht je hem ook mooi vinden dan kom ik een bezoekje brengen aan je log...

Tromgeroffel.......

Hier is ie dan....TADAA!!




Liefs, Helena


Deze Web-logs hebben al een Award gekregen:






Deze punters hebben al een Punt.nl Award gekregen:

Carry & Kaylee
Wir War
Samantha
Biebjes
Lilly

Jolande
Eveline

Ik heb een nieuw award gemaakt die IEDEREEN zonder toestemming mag meenemen als je het mooi vindt (niet direct linken!! uploaden naar je eigen server.)
Vindt het wel fijn als je het ff doorgeeft zodat ik een kijkje op je site kom nemen, goed?

Dit één is met glittersterretjes en één zonder, dus kies zelf maar.






32 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

hallo helena...je mag ook mijn puntje wel even komen keuren...
en jou site ziet er weer toppie uit!!
groet alice

lieve helena
ik vroeg om een keuring en krijg zomaar allemaal extra dingetjes...hartstikke bedankt...alleen lukt het nog niet om mijn avater erin te krijgen...de rest staat erin...
bedankt..je bent een schat!!!
liefs alice

Mooie site zeg.
Zou je mijn log ook willen keuren ?
www.wirwar.punt.nl

Alvast hartelijk bedankt.

Hallo ik kwam via via op je site terecht en ik zou het leuk vinden als je mijn web-log zou willen keuren. Fijn weekend groetjes Linda.
www.amybentvelzen.web-log.nl

Ikzou het leuk vinden als je mijn blog ook zou komen bekijken! Mijne is www.semke1981.punt.nl
Dankjewel!

Groetjes Samantha

hallo helena
ik kreeg van sas jauw log op ik
wil je vragan of je een vriendschap
ward wil maken voor mijn log
groetjes Busjekomtzo

Hoi Helena,

Ik vind zo'n award ook wel leuk van jou. Kom je even op mijn punt kijken dan?

Liefs Yvonne.

http://setterlove.punt.nl

Hoi Helena,

dank je wel, lief van je, jouw award is heeeel mooi en heeft al een speciaal plekje op mijn log gekregen!!!

Thx en nog een fijne donderdag!

Liefs en hugs, Tammy

Hoi lieffie

Zou jij mijn puntje ook willen keuren??? dat zou ik heel lief van jou vinden

Liefs en knuff saskia

Hallo Helena,

Wat een mooie award zeg.
Zou je mijn weblog ook willen bekijken?

Lieve groetjes Daantje

Hoi Helena,

Ik zou wel eens willen weten wat jij van mijn site vind....
Dus zou je hem willen keuren?
Mijn site is babaloux.punt.nl

Hallo Helena

Zo mooi als jou punt zal de onze nooit worden maar ik hoop dat je em wel wilt keuren.
We hebben er 3 erg he 1 van mijn dochter dat is
http://www.mariskaendanny.punt.nl
ik zelf dan he dat is
http://www.mitgiolien.punt.nl
en dan zijn we er nu 1 samen aan het maken voor de kerst en dat is
http://www.chrismas.punt.nl
Groetjes Anneke en Mariska

Hoi meis,

Wil je mijn weblog ook wel keuren? Ik zou ook wel graag zo'n mooie award van je willen ontvangen als je mijn log mooi vind.

Een fijne avond gewenst van voetstap

Hoi Helena,

Dank je wel meid voor je award. Hij staat al te pronken op mijn punt hoor. ben er erg blij mee.
Een fijne woensdag gewenst. Knuff voetstap

Hoi Helena,

Wat een ,mooie blog heb je, super!!
Zou je mijn punt ook eens willen bekijken?
Ik wil er voor de Kerst een ander kleurtje aan geven, misschien kan jij eens kijken wat je er nu van vindt?
Alvast bedankt, ik kom zeker nog eens bij jou langs.....

Groetjes, Jolanda.

Hallo Helena
Wat ben jij een bezig bijtje
zulke mooie dingen staan hier
'k heb er een paar meegenomen
Zou je mijn puntje ook eens willen keuren
ik ben nog niet zo lang bezig
wil graag eens de mening van iemand anders horen
groetjes Christien

hoi hoi

leuke site heb je gemaakt .

zou je bij ook eens langs willen komen kijken wat jij er van vind .

groetjes van liza

www.zonneke.punt.nl

Hallo Hellena, ik zou het heel leuk vinden als je mijn weblog kwam keuren.Ik heb van jou een klokje mee genomen ik hoop dat dat goed was.Ik vind dat jij hele mooie dingen maakt.Ziet er allemaal heel erg mooi uit.
Groetjes van Lia.

Hallo Hellena,
Ik zou het erg leuk vinden als je ook mijn weblog ladykwibus.web-log.nl kwam keuren.Het vorige berichtje is ook van mij maar er was iets verkeerd gegaan.
Groetjes van Lia.

Hoi Helena, lijkt me leuk als je ook mijn puntje eens komt keuren.
Ik ben benieuwd, tot gauw!
Elli

hallo helena
ik heb sinds kort ook een eigen puntje. zou je ook een kijkje op mijn site willen nemen en zegen wat je ervan vind? ik heb wat plaatjes van je site meegenomen, die kan ik mooi een keer voor mijn eigen puntje gebruiken. groetjes saskia
www.dysawi.punt.nl

Hoi hoi Helena

Zou je eens een kijkje willen nemen op mijn puntje???
Neem de tijd het hoeft niet stel op sprong,want ik lees dat je er nu echt niet de behoefte aan heb,ik wens je veel sterkte

Liefs,Monique
http://angelsdream.punt.nl/

haha toch een plek gevonden om te reageren
leuke site heb je en wat lief dat je allemaal dingen voor een ander maakt.
je mag mijn site ook komen keuren hoor
groetjes linda

Hoi ben ik weer tot vervelens toe, nu laat ik het maar tot ik wat gehoord ehb van je, mn ward is ook weg natuurlijk van jouw, snikkerdesnik! dus wilde ook een nieuwe aanvragen?

liefs jolande

http://jolandegoesamerika.punt.nl

groeten en knuf uit AMERIKA

Hoi Helena,

Zou je mijn site ook willen
keuren? Ik vind de plaatjes van jou allemaal erg leuk.
Mijn site is
www.keepondreaming.punt.nl

Groetjes Claudia,

Hoi Helena,

Bedankt voor de leuke naamvlinder.
Vind hem heel erg leuk.
Ik bedoelde een punt.nl award en een teller voor mijn site.
Hoor het wel

Groetjes Claudia,

hoi helena
je mag mijn site komen bezoeken hoor voor een punt.nl award!
long time no see
ben druk met de verbouwing
groetjes
linda

hey helena

Ik zou het heel erg leuk vinden als je een bezoekje komt brengen op mijn puntje..en misschien heb ik dan wel een award verdiend..hihi. Vind die weblog en punt.nl award nl wel errug mooi..

Nou ik hoop je snel een keer te zien op mijn puntje..

Liefs Flena

http://flena2.punt.nl

keyword service internet seo backlinks purchase backlinks

helena-justmyimagination.blogspot.com Payday Lenders IA Cedar-Falls Gebruikers kunnen komen uit verschillende met de populaire netbeheerders in de markt, bijvoorbeeld Vodafone, Orange , T-Mobile , O2 of Virgin , enz.

Good day! I just would like to give you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I am returning to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]homepage[/url]

You're so interesting! I don't think I've read through something like that before. So good to find another person with some unique thoughts on this topic. Seriously.. thanks for starting this up. This web site is something that is required on the web, someone with a little originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]real money online pokies[/url]

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!