zondag, juli 23, 2006

.*.Link Buttons.*.



Afmeting: 88 x 31


1 a.
b.
c.

2 a.
b.
c.

3 a.
b.
c.

4 a.
b.
c.

5 a.
b.
c.

6 a.
b.
c.

7 a.
b.
c.

8 a.
b.
c.

9 a.
b.

Dit zijn blanco linkbuttons.
Je geeft aan welke je wilt en ik past het aan aan je log!
Maar je mag ook een andere link button vragen hoor...
Ook geschikt voor Plug Boards.
Ga b.v. naar Patricia's Plug Board





Deze heb ik voor
Lilly gemaakt!



Deze heb ik voor
Carry & Kaylee gemaakt!



Deze heb ik voor
Marith gemaakt!



Deze heb ik voor
Jolande gemaakt!



Deze heb ik voor
Micha gemaakt!



Deze heb ik voor
Saskia gemaakt!



Deze heb ik voor
Tammy13 gemaakt!



Deze heb ik voor
Blue eyes gemaakt!



Deze heb ik voor
Garfeuh gemaakt!




Deze heb ik voor
Deborah gemaakt!




Deze heb ik voor
Melanie & Marloess gemaakt!




Deze heb ik voor
Melanie gemaakt!



Deze heb ik voor
Ellen gemaakt!



Deze heb ik voor
Bestel Het Maar gemaakt!



Deze heb ik voor
Nijn & Co gemaakt!

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Blogger Ellen said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

heejheej
heel erg bedankt voor je mooie punt award, ga hem morge een mooi plaatje geven, :) en als je zou willen mag je best mijn kalender verandere zou ik wel super vinde.. en als ik nog lastiger mag zijn, misschien een leuk link button??hihi
hoe het verder met jou?
Het spijt me dat ik niet zo vaak langs kom, het is boven zo warm om achter de pc te zitten:$..sorry..
maar nu ben ik der weer..
wens je direct een fijne nacht en voor morge een fijne dag.. en tot punts:) en weblogs natuurlijk..
zou je me daar misschien mee willen helpe het lukt me echt even niet helemaal:$ zoals met die buttons, op me schoenen weblog:$
lieve groetjes en knuffels van Marith

Hoi Mop,

Ik heb de nieuwe puntaward erop gezet. thnxs en ook voor de blink button.

Liefs Lilly
XXX

heej zou je voor mij ook zo'n mooi link button willen maken , voor me puntje en voor me schoenen logje? als je het niet wilt begrijpo ik best..
hoe is het verder met je?
ik heb eindelijk ook iets voro jou ,
zelf gemaakt..
en je bent de eerste aan wie ik hem geef en je hebt hem zeker verdient..
http://i21.photobucket.com/albums/b290/dobeypictures/Animation3.gif
hoop dat je hem mooi vind
fijne avond
dikke knuffels van Marith

http://i21.photobucket.com/albums/b290/dobeypictures/Animation3.gif
hoop dat die het nu wel doet..

Hoi Helena

Daar ben ik weer, ik weet het is alweer heel lang geleden..
Maar had ff iets anders aan mijn hoofd
ik wou je vragen of je voor mij zo'n mooie link button wilt maken
8-b
ik wens je een hele fijne maandag

Liefs en knuff Saskia

Hey Lieverd

Jaaaaaaaaaa ik vind hem super
zal hem straks gelijk op mijn punt zetten
heel erg bedankt he!!! je bent een echte lieverd, om al zo snel 1 voor mij te maken
heb ook iemand naar je door verwezen om een vrienden award te maken (busjekomtzo)
Maar met mij gaat het alweer een heel stuk beterder, alleen savonds als de kids op bed liggen val ik nog wel af en toe terug in een dippie maar alles komt wel weer goed

lieverd nogmaals heel erg bedankt

liefs en knuff Saskia xxx

Hoi Helena,

ik wou je nog een keer bedanken, ik ben er allemaal zo blij mee... Ik wou je als kadootje mijn vriendenaward achterlaten, maar weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen. Misschien kun je hem zelf even van mijn log afhalen (staat in de linker kolom) of anders, hier is de URL: http://i40.photobucket.com/albums/e209/naryana/PSP/vriendentammy13new.gif

Ik wens jou nog een fijne woensdag!

Liefs, Tammy

hallo ik vind het allemaal heelmooi gedaan xxx liefs francis
carry heeft mijn puntje gemaakt

Hoi, helena
Zou je Voor mij
een linkbutton kunnen maken?
Mijn site is www.blueeyes.punt.nl
Groetjes Mij!

7b

Hallo Helena

Zou je voor mij van de link buttons 7B willen maken?
Als je een foto ofzo nodig hebt moet je het maar zeggen doe ik er wel een op de mail

Ik hoor het wel
ALvast bedankt weer vindt het echt zo tof dat je voor iedereen die geweldig mooie dingen maken wilt

fijne avond verder
kuss Deborah

heyy hallo
wat snel
en wat mooi weer
dankjewel ga hem meteen weer een mooi plaatsje geven
enuuh je antwoord is niet goed haha maar zet straks het goeie antwoord erop en dan kunnen jullie kijken wat het goede antwoord is hihi

thanx kuss Deborah

Lieve helena, zou je voor deze blogs een button willen maken?
www.mema.punt.nl
www.melan.punt.nl
Al vast bedankt [LL] !
X melanie.

Wow! ze zijn vet mooi! wil je er een voor mij maken? Ik vind 3c mooi... mijn site heet eigenlijk gewoon winegummetje en het gaat over van alles... kun je iets met roze en grijs maken? Kijk anders een keertje op mijn site!

http://winegummetje.websitemaker.nl/winegummetje

Heel erg bedankt alvast!!!

Heel erg bedankt voor mijn banner/link button! hij is heel mooi geworden!=D

Ellen

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!