vrijdag, september 29, 2006

.*.Adopteer een dier.*.

Blanco adoptiekaartje

Kies hieronder het dier dat je wilt adopteren


Voorbeeld:

Als je bv. de naam van je eigen huisdier wilt vermelden
kun je ook zijn echte geboortedatum & geslacht doorsturen.
Maar als je een fictieve adoptie wilt,
verzin maar een leuke naam en geboortedatum goed?

Deze bezoekers hebben al een adoptie gedaan:

Helena heeft Toby geadopteerd
Ineke heeft Dinky geadopteerd
Melanie heeft Kiko geadopteerd
Yvonne heeft Caitlin & Jop geadopteerd
Carry & Kaylee hebben Randy geadopteerd
Gerdine heeft Lizzy geadopteerd
Elise heeft Yu-Lin geadopteerd
Deborah heeft Senna geadopteerd
Marith heeft Quinto geadopteerd
Jolande heeft Saartje geadopteerd
Frank & Janneke hebben Diesel & Luna geadopteerd

24 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Blogger Unknown said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoi Helena,

Mag ik een hondje adopteren?
Ik noem het hondje naar mijn eigen hond.
De naam is: Caitlin.
Geboortedatum: 7 mei 2005

Liefs Yvonne

Ha Helena,

Moet je nog even zeggen dat Caitlin een teefje is.

Liefs Yvonne.

euh...Helena....wil je er nog 1 maken?
Ik heb nog een hondje. Genaamd Jop en geboren op 2 september 2002 en hij is een reutje.
Wil je misschien nog iets maken voor mij? Alleen als je wilt he. Kun je een passende kalender voor mij maken?

Liefs Yvonne

Hoi, helena.
ik ben het broertje van melanie en
ik zag hoe liefe dinge dat zijn.
Zou je voor mij een (jongens) kat
willen maken.
Naam; Miepie.
geboortedatum: 27-09
Jaar; 2006
geslacht: Jongen.

by: niels

Liefs, niels

Hoi, Niels is mijn broertje.
hij heeft nog geen site
maar ik ga er een voor hem maken denk ik.
Liefs melanie
p.s hij vond hem kei leuk.

HELENA,

LIEVERD HEEL ERG BEDANKT VOOR MN MOOIE NAAMBLINKER!!!!

GAAF MEID JE BENT EEN SCHATJE!!!

KNUFFIE VAN MIJ

JOLANDE @ THE USA

Hoi lieverd ,

Ik zou graag een katje adopteren
met de naam Snowy
Geboortedatum: 5 augustus 1998

Het is de naam van een van mijn katten.

Liefs Lilly

Oja Snowy is een vrouwtje.

Ik heb nog een vraag zo voor mij een blinkie willen maken met pucca erop.

Liefs Lilly

Hoi mop,

Is goed ddat je een adopt kaartje maakt van Elmo en Snowy de geboortedatum van Elmo is 3 mei 2002.

Over de blinkie wil ik graag pucca erop hebben en vierkant en rechthoekig

fijne dag vandaag

Liefs en knuff Lilly

Hoi lieverd,

thnxs voor de blinkies en adoptiekaartje,

Pucca ga ik gebruiken op mijn adoptieweblog, kijk maar eens
http://lilly.punt.nl

En laat me weten wat je van mijn kopfoto vindt die heb ik zelf gemaakt.

Fijn weekend

Liefs en knuff Lilly

Hoi Helena..
Ik wil ook graag een adoptie (2 als t mag hihi)
1 echte voor mijn kater:
Looney (31-05-1996)
en 1 fictive van de dolfijn met de naam Dijntje en datum 22-05 2006
Als je er 1tje wil doen dan gaat mijn voorkeur uit voor de echte..
bvd dank pommetje

Hallo Helena,

Ik kom hier via Carry .
en als het kan zou ik ook graag een Hondje adopteren?

Ze heet Senna
en is geboren op 19 sept 2004

Alvast heel erg bedankt
Groetjes Deborah

Aaah Wat lief dat je het zo snel voor me gemaakt hebt
Vindt het echt een erg leuk idee die adoptiekaartjes en ben daarom ook blij dat ik er nou ook een heb

Nog maals bedankt en ik kom zeker gauw nog eens voor wat leuks vragen
groetjes deborah

heeeeej lieverd.
hoe is het ???
k hoop alles goed.. hier wel
sorry dat ik zo lang niet langs ben geweest maar ben drukdrukdruk..
heb der ook weer een puntje bij nu heb ik der 3..best wel veel haha
www.tantemarith.punt.nl
www.mtje.punt.nl
www.missbundy.punt.nl
ik hoop dat alles ook geod gaat met jou??
ik wil ook graag een dier adoptere als dat nog mag? ga zo even kijke welke:)
doe je r ustig aan
dikke knuffels van Marith

ik vind ze allemaal leuk:Phaha.
ik wil graag de kat en het hondje als dat mag?
Kat Quinto , mannetje.. 15februari geboorte datum..
en hondje Pépe mannetje 21 december geboren:)

dikke knuffels
van marith

Lieverd saartje staat niet bij de adopties????

ben je me vergeten schat?

liefs jolande

ps en lief je globes dankjewel KANJER

Mag ik een hondje adopteren?
Graag het hondje
Naam: Roxy
Geboortedatum: 7 juli
Geboortejaar: 2004
Geslacht: Teefje

Hey Helena,
Mag ik ook een hondje adopteren
Het is een echte hond.
Naam: Thirza
Geboortedatum: 27 december 2001
Geslacht: Teefje

-x- Linde

Hallo Helena,

Ik zou ook graag een dier willen adopteren, een hondje, haar naam is Dana zij is een teefje, geboren op 12-09-2004.
Alvast bedankt hiervoor!

P.S. kan ik ook zo'n tekstin mijn onderste balk krijgen, waar jij hebt staan patrick i love you???? Dat zou ik wel leuk vinden...

groetjes manon

Hallo, mogen wij ook een dier adopteren?
Wij willen graag de pandabeer we willen haar Phoebe noemen, geboortedatum 2 juni 2007

Hoi Helena,

Kun je voor mij een adoptie bewijsje maken met die witte kat en de volgende gegevens:

Naam: Binky
Geboren 25-5-2007
Geslacht: Kater

Groetjes Mirella van mirosso.punt.nl

Wil je tevens mijn site even bekijken en eventueel keuren als je het niet te druk hebt...hihihi...

Hoi Helena,

Kun je voor mij een adoptie bewijsje maken met die witte kat en de volgende gegevens:

Naam: Binky
Geboren 24-5-2007
Geslacht: Kater

Groetjes Mirella van mirosso.punt.nl

Wil je tevens mijn site even bekijken en eventueel keuren als je het niet te druk hebt...hihihi... of zo'n award om te keuren met mijn naam erbij ??? ik hoor het wel...

Hooii Helena ik wil een hondje

Naam : Job
geboorte datum : 10 november 2008


Groetjes : Busra xxx

Ik wil er ook wel 1tje

Ik wil het hondje

Naam: Spoekie
Geboren: 1 juni
Een: Teef

Groeten,,

Enne mag ik je email

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!