vrijdag, juli 07, 2006

.*.Cursors.*.




Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina







Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina






Plak deze html scriptcode
in je pagina







Plak deze html scriptcode
in je pagina




Plak deze html scriptcode
in je pagina




Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Carry & Kaylee gemaakt.

Vraag hen eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!





Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Jolande gemaakt.

Vraag haar eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!





Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Cindylicious gemaakt.

Vraag haar eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!




Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
My Own Life gemaakt.

Vraag haar eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!




Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Judith gemaakt.

Vraag haar eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!




Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Judith gemaakt.

Vraag haar eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!




Plak deze html scriptcode
in je pagina




Plak deze html scriptcode
in je pagina




Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina





Plak deze html scriptcode
in je pagina



Deze cursor heb ik voor
Prinses Georgina gemaakt.

Vraag hen eerst toestemming
als je deze cursor wilt meenemen!

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Beste helena,
maak jij ook buttons?
zo ja wil je alsjeblieft een voor mij maken? ik mhoop dat dit niet te veel gevraagt is..
alvast bedankt!
kusjes, melanie & kiko

echt prachtige blog, ik meen het als ik het aan m'n zus vertel zal ze er ook dol op zijn.

groeten, stef

Hoi,

Ik kwam je site tegen bij Carry. Wat een leuke site is het. Heb ff lekker rond gekeken en heb deze leuke cursor gevonden en op mijn site gezet. Ik neus nog ff rond als je dat goed vind. En natuurlijk link ik jou op mijn site.

Liefs Yvonne.

Hallo!! Supersite hoor, ik heb hier mijn cursor vanaf gehaald. Ik heb ook jou site gelinkt, zodat er nog meer mensen kunen komen :)

Hoi Helena, als je een keer zin en tijd hebt, wil je dan voor mij een cursor en 2 sleutelhangers maken van diddl?
Je kunt op mijn site terecht voor inspiratie.

JEETJE HELENA WAT MAAK JIJ MIJN DAG ONTZETTEND GELUKKIG SJEETJE LIEVE MEID BEDANKT VOOR ALLES, IS ME NOGAL WAT POEHEE, en dat op je vrijde dag, schaam me...jeweetwel, meis je bent een SCAHT MAG IK JE ZO BEDANKEN VOOR ALLES WAT JE HEBT GEMAAKT WEER OPNIEUW GEWELDIG MOOI!!!
ps alleen bij mn kalender staat eronder bij jouw gemaakt voor jolandeinamerika hahahah foutje bedankt! LOL ach meid geef dat, ben zooooo blij dat mn hoofd v voren zit en niet opzij!!!! kuzzzz en hugsssss jolande uit the USA

Hoi Helena,

Ik dacht, dit is leuk maar waar moet je dat in je log plakken...??
Ik zag bij Lindaenwillem.punt.nl een vlinder maar die heb jij niet. Nu wil ik het hondje wel maar ik weet echt niet hoe het werkt.
Misschien kan jij me helpen

Thanks
Groetjes Tilly

Hoi!!

Ik ben sinds kort weer begonnen met bloggen en zo langzamerhand met de layout enzo bezig. Bij toeval kwam ik hier terecht, echt geweldig wat je doet!! Vind het ook heel lief dat je dit allemaal deeld met iedereen. Bedankt!!

hey helena,

Ik heb een vraagje...zou je voor mij een cursur kunnen maken met het plaatje van mijn avatar? Of is dat niet mogelijk?

En ik vroeg me af of je voor mij een klokje wil maken dat bij mijn puntje past..

Liefs Flena

http://flena2.punt.nl

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!