woensdag, juli 12, 2006

.*.Tegen kindermisbruik!.*.

Hallo lieve loggers,

Helaas komt kindermisbruik nog steeds vaak voor in onze samenleving en dat is toch te gek voor woorden!
Ik kan niet begrijpen dat een onschuldig kind als lust/macht object gezien wordt door al die zieke geesten die maar vrij rond (blijven)lopen.

Waarom er geen zware straffen opgelegd worden als het dan toch voorkomt in een rechtzaak snap ik al helemaal niet! Je leest en ziet op tv & in de krant genoeg onderwerpen hierover maar het lijkt niet door te dringen wat zo'n traumatische ervaring met een kind doet.

Ouders die hun kind als handel in de sexindustrie brengen zonder enig emotie, kinderen die via de chatboxen gemanipuleerd worden tot sexuele handelingen.
Maar ook kinderen die door hun eigen familie misbruikt worden...WALGELIJK!!

Waarom doen ze dit??? puur voor de lust en de macht die ze hebben over zo'n kind.
Stelletje LOSERS!! kun je wel zeker..van zo'n klein weerloos kind de baas zijn.

Ik wil graag kinderen hebben...maar ik kan mijn kind toch niet meer aan een kinderdagverblijf of sportclub toevertrouwen??? overal lopen ze rond...wachtend..op het juiste moment om toe te slaan.

Misschien kan ik het niet oplossen...maar ik wil niet zomaar toekijken & besloot een blinkie te maken om op je log/punt te plaatsen voor MEER BEWUSTZIJN!

Bescherm je kind en andermans kinderen tegen dit soort praktijken!
En help mij om deze blinkie overal op punt.nl of weblog te verspreiden.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking!
Helena




Ik wil iedereen bedanken voor het goed verspreiden van mijn vorige blinkie tegen kindermisbruik over het web! Echt super vindt ik dat.
Overal kom ik hem tegen en daarom heb ik er nog een gemaakt, dus als jullie deze ook willen plaatsen, want hoe meer bewustzijn hoe meer kans dat we op de signalen letten...Alvast heel erg bedankt!!

Helena.





10 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

heej,,
ik ben het helemaal met carry eens..
afschuwelijk dat zoiets gebeurt.
Baaaah.. krijg der gewoon kippenvel van..
ik heb het ook op me puntje geplaats.. www.mtje.punt.nl

O,ja en wat vond ik je kopfoto mooi.. Ja zeker mag je die gaan bewerken.. met foto enzo.. maak er maaar wat mooi's van.. Kan ik hem mooi plaatsen , mij wil het telkens niet.. is die te klein of te groot,gggrrrr.. hihi..
En je afbeelding is ook super.. ga hem zo direct plaatsen..echt super..
een hele fijne avond..
en dikke knuffels van Marith..
en tot horens.. alvast super bedankt dikke knuffels...

Hoi lieverd

Ja das echt verschrikkelijk allemaal, moet er niet aan denken dat zoiets met mijn eigen kids gebeurd!!!
Ik help je mee en zet die blinkie ook op mijn punt

Liefs en knuff Saskia

Ja sommige mensen zijn walgelijk!! ik begrijp ook niet dat mensen een kind zoiets aan kunnen doen! bah bah!! daarom heb ik ervoor gekozen om mijn kind al niet naar een dagopvang te brengen..
ik wens je verder een heel fijn weekend!
liefsss,
natasja

Ik zie nu pas dat er op alles een reactie geplaatst kan worden...ik sukkel....steeds in het gastenboekje aan het schrijven
Maar zal ook wel aan de warmte liggen....pfff
Lieverd het had me zo gepakt, dat ik een categorie * uw aandacht * heb aangemaakt en daar jouw artikel heb geplaatst met blinkie.
Tevens staat het plaatje ook op de voorkant.
Ik hoop dat het bij alle web-loggers, punters en webmasters komt te staan.

groetjes knufkes en een hopelijk koelere avond en zondag
Stella

hoi hoi helena, heb je mijn verzoek binnen gekregen????
Ik had je een mail gestuurd ivm mijn rode site ik zou hem heel graag willen veranderen van kopfoto en van kleur....kun jij me daarmee helpen ajb!!!!!
Alvast bedankt menneke
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hoi lieverd

Ik ben het helemaal met je eens!!!!
Ik heb zelf 2 meiden,maar ik vind
het doodeng.Wat er allemaal wel niet is gebeurt de laatste tijd
Vooral met die meisjes uit Belgié
En nou v/d week weer een jongentje
Ik moest er om huilen,dit kan toch niet!!!!!

Ik zet heel graag je blinkie op
mijn punt

liefs Diana

Lieve Helena, ging iets fout! Ik wilde schrijven: tuurlijk neem zet ik je blinkie van de bescherming van het kind op mijn site! Dat is een heel mooi idee van je. Er zijn nog te weinig mensen die dat beseffen, wat voor gevaar een kind loopt in onze maatschappij. Bedankt.

Wij nemen ze mooi alle 2 mee, vuile smeerlappen zijn ze!!!!

Lieve Helena, wat een goed gebaar zeg!! Ook ik ben echt tegen kindermisbruik!~
Ik vind zelf je tweede plaatje mooier, dus die heb ik meegenomen naar mijn puntje! Dus die met de tekst: Stop kindermisbruik erop!!!

Ik waardeer je werk enorm!!!
Echt waar!!! Fantastisch allemaal!
Vreselijk mooi en leuk, ook die dieren die je kan adopteren, schattig zeg!!!

Liefs, Aimee

*snik*
Ik heb even jullie berichtjes allemaal hier gelezen over die mensen die niet van de kinderen af kunnen blijven. Ze raken me.... En het ergste is nog... ik ben 1 van die meisjes...die dit heeft moeten doorstaan.....

*snik*
Aimee

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!