dinsdag, augustus 01, 2006

.*.Op de camping.*.

Hallo lieve gfu friends!

Ik ben dit weekend wezen camperen bij een vriendin in Belgie. Dit had ik nog nooit eerder gedaan en het beviel prima. Echt back to basic..haha. De eerste 2 dagen heerlijk weer maar de zondag was het constant regenbuien. Maar dat hoort er dan ook bij toch?

We zijn wat in de buurt naar koi vijvers wezen kijken en naar een outdoor zandsculptuur expositie geweest..supermooi! Kep foto's gemaakt...die zet ik er nog wel op. Moest nl gisteren nadat ik terugkwam van de camping meteen om 17:00 werken en vandaag ook weer een late dienst..dus ook jullie verzoekjes maak ik zo snel mogelijk ja?

Bedankt voor alle awards die ik in mijn mails ontvangen heb zal ze ook snel toevoegen.

Vanaf morgen ben ik 2 dagen vrij & kan ik lekker aan de gang met jullie verzoekjes! Deze week zou het ook nog veel gaan regenen...ff geen hitte meer.

Voor iedereen een dikke kus & bedankt voor jullie lieve emails!

P.S.

Alle plaatjes & werkjes mogen gewoon gekopieerd worden en meegenomen worden...hoef je niet speciaal te vragen hoor...

Ook kun je gewoon bij de logjes commentaar geven, gewoon op comments klikken en dan werkt het zoals een normale weblog.


Liefs

xxx

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

heeej lieverd,
heel erg bedankt voor je mooi link buttons , echt super..
heb die voor mtje al geplaats, ga morgen die andere plaatsen bij missbundy. Het wil alleen nog niet helemaal lukken op missbundy.web-log.nl grr.. Maarja gewoon blijven probere..
ik durf het haast niet te vragen,
maar zou jij inderdaat die kalender ook willen doen :$ zodat die mooi bij me puntje past:$
als je het niet doet , dan blijf je nog steeds een lieverd hoor,
ik zat is te tellen, die dingen die ik allemaal gekregen heb van jou, zijn niet meer op 1 hand te tellen.. echt super
een fijne dag
doe r ustig aan
dikke kknuffesl van marith

hey helena

sorry dat ik een tijdje niet meerben langs gewipt
maar goed ik moet zeggen je maakt echt mooie dingeren
maar ja ben ook niet naders van jou gewend
maar goed ik voortaan nu wel een wat vaker langs

dikke knufff...xxx
angelique 007

Hey hallo,
hoe is het hier?
ik kom je even vertellen dat ik je site van de week heb gemaakt.
groetjes en fijne week!

Diana

Nou ik ben weer terug van weggeweest.
En ik moet je zeggen ik vond het erg koud hier.
We hebben 2 weken 35 graden gehad.
Maar het is droog hier nu,en af en toe komt het zonnetje door.
Dus dat is wel lekker,jij hebt het ook leuk gehad las ik.
Ik ga proberen om alle logje af te gaan vandaag.
En proberen wat bij te lezen.
En wat een mooie dingen staan er weer op bij je.
Dikke knuff van mij en tot logs maar weer

Diana(biebjes)

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!