zaterdag, februari 03, 2007

Nieuw begin

Hoi Allemaal,

Ik ben een tijdje weg geweest maar de meesten weten waarom en/of hebben het gelezen.
Het valt niet mee om dit verlies te verwerken nee...maar blijf toch hoopvol naar de toekomst kijken en wie weet gebeurd het wondertje nog eens...daar houdt ik mij maar aan vast.
Op het werk gaat het prima, ik werk flink door en heb genoeg steun van collega's gelukkig.
Ook ben ik zo bezig met "andere" dingen en heb ik wat afleiding.

Een collega van me heeft 2 dagen geleden een dochtertje gekregen nadat ze zelf eerst 2 miskramen heeft gehad. Ik ben natuurlijk zo blij voor haar...maar het doet wel pijn als je het geluk bij de ander ziet...ik zeg het je eerlijk.

Geestelijk ben ik best sterk en probeer ik iedere dag te accepteren en met mijn glimlach en humor aan te vallen. Da's mijn troefkaart en medicijn.
Het slapen blijft een probleem, maar da's niks nieuws.

Lichamelijk moet ik mijn eigen lichaam weer leren kennen en afwachten wanneer we weer kunnen gaan proberen voor een kleintje. Ik heb na mijn miskraam nog 2 weken bloed gehad en toen 1 week niks...en daarna meteen 6 dagen bloed. Nu wacht ik maar af wanneer ik een "Normale" menstruatie krijg.
Ook eet ik alles wat los en vast zit....omdat ik dat "volle" gevoel in mijn buik niet los wil laten.

Met het niet-roken gaat ook by the way hartstikke goed....nog geen tekens van zwakte gehad, maar ik WIL het ook echt niet meer doen. Ondanks dat dit wel een periode is om naar een sigaretje te grijpen.
Verder gaat het vrij rustig allemaal...ik overhaast me niet....en ben al blij dat ik lekker aan het werk ben bij mijn lieve bewoners in het verpleeghuis.

Patrick verwerkt zijn verdriet door weer links en rechts aan het klussen te gaan in huis.
Hij heeft zoveel voor me gedaan en alleen aan mij gedacht. Maar ik wil kijken of we misschien een paar weken op vakantie kunnen om ff alles van ons af te schudden en opnieuw te beginnen.
Als het lukt wil ik hem daarmee verrassen....naar Portugal bijv. en dan zien we meteen mijn lieve moedertje die ik zo mis.
Wie weet lukt het me.

P.S.
Ik wil iedereen enorm bedanken voor alle lieve mailtjes/reacties en ik begin weer met jullie verzoekjes...al zijn het een heleboel! haha...maar ik baan me wel een weg door de hele stapel.

Nogmaals bedankt voor alles en tot logs maar weer!

Liefs Helena
xxx

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Blogger Rolanda, Demi en Tess said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoi Helena,

Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat. HEt zal nog wel even duren voordat je het helemaal verwerkt hebt. Maar samen met je wederhelft zal het wel lukken.
Maar een goed idee om even naar porutgal te gaan naar je moeder.

Liefs en een knuf Yvonne.

Lieve Helena,

Ik ben stil van je logje...
..
Ben blij dat je er weer een beetje bent..
Neem de tijd voor jezelf want het is niet niks om te verwerken.
Ik las dat je weg gaat naar je mam, gelijk heb je even alles op een rij zetten en alles verwerken.
..
Maar in ieder geval ben ik weer blij even iets van je te lezen!

Liefs Rolanda, mama van Demi en Tess
ps: ik kom hier via Carry en Kaylee

He liefie bedankt voor je bericht lief dat je dat elke keer doet, hoeft niet hoor? denk maar aan je andere dingen, alhoewel ik het wel heel erg leuk vind!!!!

ook mn nieuwe kalender wat MOOI BEDANKT KANJER maar je hoeft niks terug te doen maffie? graag gedaan en je weet ik denk altijd ff aan je 1x per dag LOL, vind m erg mooi en vraag mn carry er m op te zetten ERG PRACHTIG ERG BEDANKT MEIS.
knuf jolande uit AMERIKA

Lieve helena, mag ik nog wat vragen?
heb er niet aan gedacht dat mn log nu een soort blauw is LOL en kan je m makkelijk in een andere kleur veranderen???? als dat te moeilijk is niet doen hoor, dan moet ie er zo op, dat vind ik zonde!!!!

hoor ik wat van je KANJERTJE!!!!

LIEFS JOLANDE UIT amerika ENNE EEN MEDIAPLAYER IN BLAUW zoals je zegd nou graag ofcourse hihihi als je tijd weer hebt, komt wel!!!

kuzzz en knuf jolande
graag alles met zwart/witte koetjes loeiiiiiiiii zegt de koe LOL

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!