zaterdag, februari 24, 2007

.*.Weekend.*.

Hallo Allemaal!


Wat is het toch fijn om weer leuke knutseltjes te maken.
Ben nu weer helemaal up to date met jullie verzoekjes,
dus is er voorlopig geen lange wachttijd meer (haha).
Ook zijn er veel meer links met hebbedingetjes erbij gekomen,
en plaats ik regelmatig een nieuwe HTML Script!
Straks hebben jullie me niet meer nodig want dan kunnen jullie het voortaan zelf!


Ff nog een updateetje:

Ik ga met Patrick en mijn beste vriendin Marion in maart naar mijn moeder in Portugal!!
Het is nu bijna 4 maanden geleden dat ik haar voor het laatst zag....en na mijn miskraam heb ik haar troostende woorden wel gemist. Dus het gaat ECHT gebeuren!

Ik wens jullie een fijn weekend, hopelijk een minder regenachtig als hier bij ons.

Liefs,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
Anonymous Anoniem said...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Heerlijk dat je naar je moeder gaat samen met patrick, zal je goed doen meis, voor die tijd zie ik je hopelijk nog wel,
dikke knuf uit AMERIKA jolande

liefie.....

het gemis, kan ik me goed voorstellen, en ik hoop dat jullie een fijne tijd samen mogen en kunnen beleven

ik gun het je zo, maar dat weet je inmiddels

groetjes en knufkes
Stella

Veel plezier bij je moeder, geniet ervan en laat je maar fijn verwennen!

Liefs Cindy xxx

Wat heerlijk dat je naar je moeder gaat....
Lijkt me ook best moeilijk als ze zo ver weg is....
Fijn om weer van je te lezen....

Groetjes
Ivonne

Hoi Helena,

Ben ik weer ff, hoe was je nachtdienst? Ik heb dat ook eens gedaan, 3 weken diensten gedraaid, nou de laatste week was nachtdienst en nee, dat was echt niks voor mij! (moet er wel bij zeggen dat mijn oudste toen net 3 maanden was)
Ja Carry ken ik al een hele tijd, we go way back to space, haha.
Kweetniet wat er mis is met mijn cursor??
En natuurlijk wou ik je ff in het zonnetje zetten, is het enige dat ik kon doen om je fatsoenlijk te bedanken, hé!

Fijn weekend,
Liefs Cindy

Hoi Helena,

Bedankt voor je prachtige linkie!
Dat heb je heel leuk gedaan zeg.
Harstikke tof!
Zoals ik al zei ben ik nog even druk met een puntje, maar ik wil hier zeker nog uitgebreid rondsnuffelen.
En dan ga ik éérst jouw linkie bij mij zetten.
Soms ontbreekt me de tijd om voor m'n eigen blogje te zorgen, hihi.
Maar het is zo leuk om te doen hè.
Meid, fijn voor je dat je je moeder over een poosje weer ziet!
Lekker vooruitzicht.
Groetjes, Yvy.

Een reactie posten

<< Home





Voor Jou


Avatars
Blinkies
Cursors
Dagen v/d week
Glitternamen
Kalenders
Kopfoto's

Layouts
- Animatie
- Ballet

- Fantasie

Link Buttons
Links Menu
Midi Players
Mini Fan Zegeltjes
Naambordjes
Tellers
Tijdklokjes


Plaatjes

Cute Animaties
Floaties
Gelukshangertjes

Kalenders
- Pixels
- Winnie de Pooh
- Betty Boop
- Diddl
- Fantasy

Kerst Animaties
Lijntjes

Sterrenbeeld
Pixel
Pixel & Naam
Blinkie


Sleutelhangertjes
Snow Globes


Gifs


Hello
Welcome
Goodbye
Online Now


Downloads

Animation Shop
Fireworks
Emoticons
Pixel Fonts



Grafisch


Kleur Codes
Scrollbars



Scripts


Alert Message
Add to Favorites
Don't Copy!
Fading Picture
Titelbalk Effect 1
Vallende Sterretjes
Vallende Pixels


Tutorials

Wat is een kleur Code?


Allerlei

Adopteer een dier
Beschermengeltjes
Log Award
Ribbons
Zelf Award Uitreiken
Stop Dierenleed!



Tegen Kindermisbruik!



Baby Wens


Terug naar beginpagina

 

 




 


Alex Gaudino - Destination Calabria



Direct linken is dat je
plaatjes, tekst of wat
dan ook, van een site
gebruikt, zonder dat je
dit upload naar je eigen
site server. Wat je dan
doet is stelen van
bandruimte door direct
te linken. Dit is zelfs
strafbaar!

***
Wanneer je bijvoorbeeld
direct linkt vanaf Gifts 4 U,
en ik verwijder hier
wat plaatjes om de boel
op te schonen, dan zie
je bij jou waar het
plaatje stond een wit
vakje met een rood
kruis. Dan ben je 'm
dus kwijt.

***
Neem dus mee wat
je wilt, maar steel
a.u.b. geen bandruimte
van me, maar sla het
plaatje op op je eigen
harde schijf en upload
 naar je eigen photobucket.










U bent hier : x geweest!
Nu Online : bezoeker(s)
Website Counter:

-> Voor Jou:
Engeltje Cursor
Prinsesje Cursor
+
Complete Layouts!
+
Links Menu
+
Garfield Dagen v/d Week

-> Plaatjes:
Sterrenbeeld/ Blinkies update:
Je Geboortemaand!